Varausehdot

Naavakolon varausehdot

Nämä ehdot tulevat
kumpaakin osapuolta sitoviksi, kun asiakas on tehnyt varauksen.


Varaaminen ja maksu

Varaus on vahvistettu, kun ennakkomaksu
100€ kokonaissummasta on maksettu eräpäivään mennessä.
Loppulasku erääntyy maksettavaksi kuukautta ennen majoituksen alkua.
Maksu tapahtuu laskulla, joka lähetetään vuokraajalle sähköpostilla tai postin
kautta kirjelähetyksenä.


Varauksen peruutus

Maksamatta jättäminen ei ole peruutus. Omistajilla on oikeus
perua varaus, mikäli suoritusta ei ole maksettu eräpäivään mennessä.
Peruutus katsotaan tehdyksi, kun kirjallinen ilmoitus (sähköposti tai kirje) on
tullut omistajille.

Jos varaus peruutetaan vähintään 30 vuorokautta ennen vuokra-ajan alkamista, palautetaan koko vuokra vähennettynä ennakkomaksulla.

Mikäli peruutus tehdään alle 30 vuorokautta ennen vuokra-ajan alkamista, veloitetaan
koko vuokra.
Asiakkaalla on kuitenkin oikeus saada takaisin maksamansa vuokrasumma, lukuun ottamatta ennakkomaksua, jos asiakas itse tai hänen kanssaan
yhteistaloudessa asuva henkilö sairastuu vakavasti, joutuu onnettomuuteen tai
kuolee. Peruutus on osoitettava luotettavalla tavalla, esim.
lääkärintodistuksella.
Tarkista matkavakuutuksesi kattavuus matkan peruuntumisen varalta.


Liinavaatteet ja pyyhkeet

Liinavaatteet ja pyyhkeet sisältyvät vuokrahintaan sesonkiaikana (syyskuun alusta huhtikuun loppuun). Muina aikoina ne voi tilata majanhoitajalta vuokrauksen yhteydessä, tai käyttää omia liinavaatteita.

Huom! Liinavaatteiden käyttö on pakollista.


Loppusiivous

Kokonaisen viikon varauksen hinnassa on aina mukana loppusiivous sesonkiaikana. Huoneistossa on perusvarustus talous- ja wc paperia,
pesuaineita ja siivoustarvikkeita.


Avaimet

Naavakolon ulko-ovessa on digitaalinenlukko, joka toimii kuusinumeroisella
koodilla. Koodi toimitetaan vuokraajalle loppulaskun yhteydessä. Koodi on
vaihtuva ja se vaihdetaan majanhoitajan toimesta aina uuteen vuokraajan vaihtuessa.

Takkapuut

Takkapuut kuuluvat hintaan. Vuokraaja huolehtii siitä, että pienen eteisen
(tuulikaapin) puulaatikko on täytetty loman loppuessa varastossa olevilla
puilla. Näin seuraavallekin lomalaiselle on valmiiksi kuivat puut.


Oleskelu huoneistossa

Lomahuoneisto on asiakkaan käytettävissä tulopäivästä klo 16 lähtöpäivään
klo 12. Tästä poikkeavista kellonajoista voidaan sopia erikseen.
Olemme tehneet parhaamme tarjotaksenne teille kotoisan kauniin ja puhtaan
lomakodin. On luonnollista, että edellytämme teidän jättävän sen myös
sellaiseksi. Jos siirtelette huonekaluja, olkaa hyvät ja siirtäkää ne takaisin
paikoilleen. Viekää lähtiessänne roskat katokseen ja lajitellut roskat (lasi,
metalli ja sanomalehdet) lähimpään keräyspisteeseen. Tiskatkaa käyttämänne
astiat. Ruuan valmistaminen pelkän ritilän päällä on kielletty. Mikäli uuni likaantuu, niin se on puhdistettava siihen kuntoon, missä se oli loman alussa. Eteisessä olevassa siivouskomerossa on siivoustarvikkeita käyttöönne, mm. uuninpesuaine.


Vauriot, puutteet ja reklamaatiot

Kaikki huoneiston varustukseen ja kuntoon liittyvät huomautukset tulee
osoittaa jo oleskelun aikana majanhuoltajalle tai omistajille, jolloin ne
voidaan mahdollisuuksien mukaan korjata. Asiakas on velvollinen ilmoittamaan välittömästi ja korvaamaan huoneistolle tai sen irtaimistolle aiheuttamansa vahingot. Mikäli majanhoitaja huomaa rikkoutuneita tavaroita tai joutuu siivoamaan asiakkaiden jäljiltä enemmän, mitä normaali vaihtosiivous edellyttää, niin siitä lähetetään asiakkaalle ylimääräinen siivousmaksu. Siivousmaksun suuruus on aina vähintään 50€.


Lemmikkieläimet (Naavakolo)

Lemmikkieläinten tuonnista huoneistoon on ilmoitettava etukäteen. Lemmikeistä
veloitetaan 25€/kpl siivoamis- ja huoneiston kulumismaksua.



Tupakointi on ehdottomasti kielletty huoneiston sisätiloissa.

Huoneistoja huoltaa

Tellervo Oinas

p. +358 40 861 4138



Naavakolon omistajat

Leena ja Vesa Jähi

040 523 6050 (Vesa)

040 515 5395 (Leena)